Vår support är lite annorlunda

Vanlig support bygger oftast på att kunden märker att något är fel och kontaktar supporten.



Vi försöker vända på detta genom vårt eget supportprogram.



  1. Vi åtgärdar och försöker att förekomma fel och brister innan de inträffar, d.v.s att det går så långt att kunden upplever problemet.
  2. Om det ändå blir ett problem så engagerar vi oss till det är löst.
  3. Sedan föreslår vi lämpliga åtgärder för att problemet inte ska återkomma.
  4. När allt är frid och fröjd igen, så frågar vi dig hur du upplevt vår support.



Är du kund hos oss så får du en proaktiv support som jobbar aktivt för att hålla dina datorer säkra och i bra form!


Processen

STEG 1


Vi åtgärdar och försöker att förekomma fel och brister innan de inträffar, d.v.s att det går så långt att kunden upplever problemet.


STEG 3


Sedan föreslår vi lämpliga åtgärder för att problemet inte ska återkomma.


STEG 2


Om det ändå blir ett problem så engagerar vi oss till det är löst.


STEG 4


När allt är frid och fröjd igen, så frågar vi dig hur du upplevt vår support.

Vår kompetens

Avast partner




Avast skyddar över 400 miljoner personer, företag och mobila enheter världen över.
Avast CloudCare™
Manage your clients' online security anytime and anywhere

Storegate partner




Storegate gör det enkelt och säkert för dig och ditt företag att lagra och dela filer. Vi värnar om din integritet och lagrar all information i Sverige i enlighet med GDPR, under svensk lag.


Nimble partner




The Simple, Smart CRM for
Office 365 and G Suite Teams